tisdag 8 juli 2008

...om inte så mycket och INTE SÅ OFTA!!!

Jaja jag ska uppdatera! Men beakta att namnet på min blogg antyder att det inte kommer vara så mycket uppdateringar här!! :)

Hur som helst! Det har hänt en del sen sist! eller egentligen inte så mycket att skriva om men jag skriver ändå :)

Jag har gjort lite inköp, bland annat en ny dvd brännare. Jag insåg att jag inte hade någon lightscribe funktion på min brännare så då var jag tvungen att uppdatera den. Niklas (sofies mosters karl) Visade hur otroligt smidigt det var att märka skivorna med brännaren så då fick simon köpmani! Bra skit!

Sen har jag skaffat mig en ny telefon som jag väntar på att den ska komma på posten men den vill inte dyka upp. En sonyericsson G900 är det och jag ska lägga in ett inlägg här så fort den kommer och jag har hunnit testa den så ni får veta vad det är för nått skräp jag köpt!

Annars så kan jag informera om att den där lilla saken i sofies mage börjar bli klar för leverans! Hon har massa sammandragningar och grejer så nu blir man snart farsa! Ni får väll följa det där förloppet på sofies blogg så får ni lite mer frekvent uppdatering!

Nu får ni vänta till jag fått min mobil och använt den ett tag. Man ska tydligen kunna blogga från den läste jag förut idag så man vet ju aldrig!

Hej på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa älskling..köpmani är vad du har! Men nu har jag lite upp..jag vet en som ska ut på rejäl shoppingtur sen när maggen har försvunnit..=) För förhoppningsvis så gör den de..

Familjen Hägglund sa...

kul med en ny telefon! är den andra trasig eller? annars kan ja ta över den. skulle vilja ha en roligare. va gör du inte för din älskade syster?! =) tänk ändå att du ska bli pappa! märkligt, men helt fantastiskt! du växer upp du oxå! =) älskar dig lillebror