tisdag 17 juni 2008

Gör ett litet försök till

Gör ett litet försök till med blogg då. Men räkna inte med daglig uppdatering!

Jag vet att jag sagt att jag inte är så mycket för bloggar och att om någon vill veta något om mig så får de ringa, men det är ju aldrig någon som ringer! :)



Tänkte börja denna blogg med en liten kul film på min lilla tös med elefantfötter! Jättekul att man kan göra gropar i fötterna på henne!



Sen tänkte jag chocka (ändrat!) alla med att jag har börjat springa (igen) också! Men denna gången känner jag att det kan faktiskt gå riktigt bra. Grymt roligt när jag har min träningskompis Ipod Nano! Kan ju bjuda på en bild på honom/den också! Ska försöka få in en liten ruta här bredvid sen som visar hur det går för mig! Det blir inga långa sträckor kan jag berätta 3.5 km ungefär, sen är jag dead!


Men det gick ju inte fort att lägga upp en film kan jag berätta! tick tack! Fatta att jag är trött och vill sova men måste duscha först annars kommer Sofie skrika rätt ut! Haha

2 kommentarer:

Familjen Hägglund sa...

HEJA SImon!!! kul att du startat om! ser verkligen fram emot att läsa din blogg. kommer att kolla den några ggr/dag så känn pressen att uppdatera!
Chocka stavas med ch och inte sch. bara ett litet inlägg.. =)
Puss och kram

Anonym sa...

I den skolan jag gick i (och om jag minns rätt gick vi i samma) stavades Schocka med CH, dvs. Chocka! ;)