måndag 23 juni 2008

Måndag igen

Jaha, då var det måndag igen och dags för en nystart efter midsommar. Var ute och sprang nyss så har vart lite duktig. Det är ganska lustigt med den här löprundan som jag springer, första gången jag sprang den så sprang jag 3.4 km och nu är jag nere på 3.26. Verkar inte bättre än att man hittar genaste vägen efter ett par vändor. Har iaf sprungit 4 ggr nu (!) och det är inte dåligt för att vara mig!

För att komma till midsommar då så kan jag sammanfatta det hela med sjukt mycket mat, klassiskt midsommarväder sol, regn, sol, regn för att sedan avsluta med lite sol till. Vi var hur som helst i Sofies släkts stuga som ligger i Årsunda. Ni kan läsa med om det på Sofies blogg!

Vi var ute och lirade lite pay & play golf igår också. Det visade sig att jag hade lite känsla kvar från min tid som aktiv! haha. De första 5 hålen gick bra sen fick jag en sneträff och i samband med att den bollen försvan så försvan också mitt flyt! Sjukt kul var det iaf så nu funderar jag på att spela lite oftare! Måste ha någon att spela med bara, nog för att jag kan spela med Tomas men det kan vara bra att ha någon mer!

Nu så ska jag avsluta kvällen med att lägga mig i soffan och kolla på något så spännande som tecknad film! (Ni som känner mig vet att jag är barnsligt förtjust i tecknad film!
Skattkammarplaneten blir det nog bestämt!

Sen kommer väll Sofie hem snart också och ska visa vad hon har köpt på owe jansson och IKEA. Nog surat om emförlusten fresten! Bra match mellan Spanien och Italien igår! Heja Spanien! Ledigt idag så kör vi imorrn igen!

Hej Hej

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ta och titta på min blogg nu då! Ett helt inlägg tillägnat bara dig!! =)

Puss

Anonym sa...

Hahaha..okej om du säger de så..;0) Jag som tyckte att ja va snäll! Hmmpf! Åk o jobba me dej nu så ja får lite pengar o shoppa för...tss...Puss

Familjen Hägglund sa...

roligt att ni kommunicerar här... ni ses inte så ofta eller!? =)
jaha, va ska ja skriva nu då.. tänkte ja skulle kommentera alla dina inlägg bara för att jag är så glad att du startat en blogg! =)
vi saknar er nåt grymt mycket, iaf jag. önskar så att ni bodde här så vi kunde träffa er nästan varje dag! men men.. ni får ju hälsa på istället!!! längtar efter kusinen!!!
puss och kram

Anonym sa...

Jag ska läsa varje dag Simon, lovar! Fast då får jag väl läsa samma inlägg flera gånger kanske....hmm...=) Ha de bra, ta hand om din tjockisflickvän så kommer jag o hälsar på er om några veckor! =)

Anonym sa...

Hej där Simon! Roligt att ännu en människa man känner börjar blogga. :) Men lite klent med uppdateringar, va? :p