onsdag 18 juni 2008

Walkie Talkie

Tänkte bara berätta om mitt otroligt smarta inköp som jag gjorde här om veckan!

Istället för att gå och köpa en dyr babyvakt så gick jag och köpte ett set walkie talkie med röstaktivering! sätter man en i vagnen eller i sängen så har man en själv så slipper man ju gå och fundera! Mitt mål är ju att bäbisen ska kunna sova ute ensam i vagnen så då är detta ett utmärkt inköp! Får väll erkänna att jag fick idén av min kära syster som valde att göra precis likadant!

Såhär ser de iallafall ut!

Nu så ska ja ge min kära sambo en chans att upptäcka min blogg. Har ju inte sagt något till henne än! Får se om det klickar för henne om jag kommenterar ett inlägg på hennes blogg och länkar vidare till min! Men det gör det väll säkert sånt bloggproffs hon är!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa de e väl klart att det klickar! Jag e gravid, Inte dum!! ;0)

Skoj att du skaffat dej en blogg igen älskling..hoppas de håller i sig lite bättre den här gången!!

Puss

Familjen Hägglund sa...

haha! bra jobbat sofie!
ja, dom dära walkisarna är ganska bra. vi har lånat våra och laddaren är paj och en av dom slukar batterier som en björn! helt galet! det dumma med dom är att det piper i dom precis när bebisen låtit så om inte bebisen låter medvetet för att säga att den är vaken, utan låter i sömnen kan detta väcka personen i fråga.. men men.. man kan inte få allt här i världen! ni kan ju använda dom ni oxå! nu innan bebben kommer och sofie inte orkar ta sig nånstans. då kan hon ligga i soffan och ropa på dig så slipper ni skrika i er stora lägenhet!! hahahahaha, lycka till!

Anonym sa...

...då får man hoppas att det inte kommer en väldigt tyst kidnappare.